ESEQ Technology Forum
Where hotlines speak!

שינוי הקלטות המערכת


ש
שלום
199 POSTS
: September 5, 2021, 9:53 am
ניתן לשנות את רוב הודעות המערכת כרצונכם.לעת עתה ניתן לשנות רק הודעות שלא כוללות מספרים משתנים למשל "המספר שלך הוא ...". אי"ה בהמשך נוסיף גם את זה.ניתן לשנות את ההודעות בהגדרות הכלליות של הקו (לעברית, יש ללחוץ על הטאב של הגדרות השלוחה, לבחור בעברית, ולחזור להגדרות הכלליות-יתוקן בקרוב אי"ה) , או לשנות את ההודעות בשלוחה ספציפית, בהגדרות השלוחה.אם תגדירו הודעות שונות בהגדרות הכלליות ובהגדרות השלוחה, אזי יושמע מה ששמתם בהגדרות השלוחה, וכך אתם יכולים לקבוע הודעה לכל הקו, ולקבוע הודעות אחרות לשלוחות ספציפיות.שימו לב, ששינוי הודעות המערכת בשלוחה ספציפית משפיע רק על השלוחה ההיא, ולא על תתי השלוחות של השלוחה.כעת, לאחר שהבנו את ההקדמה, ניגש למלאכה.קודם כל, כדי שהמערכת תוכל להקריא את הפתיח האישי שלכם, צריך להעלות את הקובץ עם הפתיח האישי למערכת שלכם. אפשר ומומלץ ליצור תיקיה מיוחדת להקלטות האישיות (בתיקיה/שלוחה הראשית של המערכת או במיקום אחר).עכשיו, לאחר שההקלטה המבוקשת כבר נמצאת במערכת, נשאר רק להגדיר לשלוחה הרצויה , שבמקום להשמיע את התקליט ברירת המחדל, תשמיע את ההקלטה שלנו.את זה עושים בטופס `הגדרות שלוחה`.מקליקים על `שינוי הקלטות המערכת בשלוחה זו`, ובשורה של ההקלטה שאותה רוצים להחליף עם ההקלטה האישית שלנו כותבים את נתיב של הקובץ האישי שלנו במערכת.לדוג' אם הקובץ שרוצים להשמיע נמצא בשלוחה/תיקיה `maarechet` (בתיקיה הראשית של הקו) ושם הקובץ הוא 123.wav , אזי כותבים `maarechet/123.wav` .ניתן להגדיר את זה בטופס של ההגדרות הכלליות של המערכת, ואז זה משפיע על כל השלוחות של המערכת.בהצלחה