שלוחת המכירות נועדה למכור מוצרים ולגבות את התשלום בכרטיס אשראי
הגדרת המוצרים:
כל ההקלטות של שמות המוצרים, וכן הקלטות של שאלות שונות שתרצו לשאול את המתקשרים או את ההודעות שתרצו להשמיע למתקשרים לפני/בין/אחרי המוצרים, צריכים להיות בתיקיה של השלוחה עצמה, ובפורמט wav או mp3, או קובץ טקסט בסיומת tts. (כמו בכל המערכת).
הגדרת המוצרים/הודעות/שאלות מתבצעת בטופס ההגדרות בהגדרה "הגדרת המוצרים". סדר השמעת המוצרים/הודעות/שאלות הו כסדר הופעתם בטבלה זו, מלמעלה למטה.
במוצר יש להגדיר את שם המוצר (כפי שרוצים שיופיע בדוחות), סוג התשובה (יש לבחור "מוצר"), קובץ המוצר (שמשמיע את שם המוצר למתקשרים), מחיר (מחיר ליחידה), ואם רוצים אפשר להגדיר גם סך יחידות במלאי (היינו סך יחידות מקסימלי למוצר זה במכירה זו.
המעוניינים להשתמש בתכונת הגבלת יחידות במלאי שימו לב: יתכן שגם הזמנות שלא הושלמו יוכללו בחישוב המלאי עד למשך שעה מההזמנה.
בשאלות יש להגדיר את סוג התשובה (ספרה אחת, ספרות מרובות, הקלטה, זיהוי דיבור), קובץ המוצר (היינו קובץ השאלה), אימות התשובה (היינו שהמערכת חוזרת על התשובה ומבקשת מהמתקשר לאשר. שם אפשר לבטל את האימות או להגדיר סוג השמעת התשובה למתקשר(-כשסוג התשובה הוא ספרות מרובות))
בהשמעת הודעה למשתמש יש להגדיר את סוג התשובה (יש לבחור "השמעת הודעה למשתמש"), קובץ המוצר (היינו את קובץ ההודעה).
הגדרות נוספות שחובה להגדיר:
שם המכירה - זה ישמש לשיוך ההזמנה למכירה שבה הוזמנה. ניתן לבחור כל שם שהוא.
סליקה דרך - כאן מגדירים דרך איזה חברה צריכה להתבצע הסליקה
קוד המוסד שלך - כאן מגדירים את פרטי הזיהוי שלך אצל חברת הסליקה לצורך שליחת חיובים. יש להיעזר בשירות הלקוחות להגדרת פרטים אלו באופן נכון.
מטבע הסליקה - הגדרת מטבע התשלום. יש לוודא מול חברת הסליקה שהנכם יכולים לסלוק במטבע הרצוי, וכן יש לוודא מול שירות הלקוחות שלנו שאנו תומכים בסליקת המטבע הרצוי בחברת הסליקה שלכם.
הגדרות אופציונליות:
דמי טיפול - ניתן להגדיר סכום שיתווסף לכל הזמנה. שימו לב: המערכת אינה מודיעה באופן אוטומטי למתקשרים על דמי הטיפול. הנכם יכולים להודיע זאת למתקשרים באמצעות הודעה ברשימת המוצרים.
השמעת סיכום ההזמנה לפני התשלום - בהפעלת הגדרה זו יוכל המתקשר לבחור לשמוע את פירוט ההזמנה לפני התשלום, ואח"כ יוכל להמשיך לתשלום או לשנות את ההזמנה